FORUM Rencheux
Rencheux
W
Wouter 18/05/2006 21:59

BERICHT VOOR (MISSCHIEN) TOEKOMSTIGE RENCHEUX'ERS

Beste (misschien) toekomstige - kampeling

Wij hebben een speciaal plekje op de site voor jullie gereserveerd omdat wij het heel erg leuk zouden vinden als je dit jaar met ons mee zou willen gaan naar het christengemeenschap kamp rencheux.

Hieronder hebben wij wat kampinformatie geschreven om je een indruk te geven wat je allemaal te wachten staat. Natuurlijk kunnen wij het kamp niet in woorden beschrijven om de dood eenvoudige reden dat je het gewoon moet beleven!

De Jeugdkampen worden georganiseerd voor jongeren vanaf 14 jaar. Deze kampen zitten vol met allerlei ontmoetingen. In werkgroepen worden activiteiten voorbereid die je later met de groep uitvoert en/of aan het einde van het kamp presenteert. Bijvoorbeeld toneel en muziek. Naast sporten, wandelen, (avond)spelen en zingen is er een thema dat de rode draad vormt gedurende het hele kamp. Een hoogtepunt is de driedaagse excursie met meerdere uitdagingen en een aangepast programma. Op donderdag en zondag wordt de dag geopend met een Mensenwijdingsdienst en elke avond is er een cultische dagsluiting.

De staf en de oudere deelnemers geven samen het jeugdkamp vorm. Oudere deelnemers (16+) wordt van tevoren gevraagd of ze willen meehelpen met het vormgeven van de inhoud en de organisatie van het kamp (bijv. een werkgroep). Iedereen is uiteraard vrij om dit wel of niet op zich te nemen.

De staf bestaat uit ± 12 mensen. Het aantal deelnemers ligt tussen de 60 en 80 in de leeftijd van 14 tot 18 jaar.

Zoals ik al zei, is dit maar een korte indruk van het kamp! Als je echt wilt weten wat er allemaal gaat gebeuren in dit kamp vol: avontuur, ontspanning en gezellige mensen. Dan moet je zeker mee gaan, want dat is de enige manier. Wil je foto’s zien van kamp Rencheux 2005 dan moet je zeker eens kijken bij de downloads.. Heb je vragen: stel ze dan hieronder gerust. Kampelingen en stafleden willen je graag antwoord geven op al je vragen.

De data van Jeugdkamp Rencheux 2006 zijn van 15 juli t/m 27 juli!

Heel veel groeten en hopelijk mogen we je op 15 juli in Rencheux verwel komen!

De staf van kamp Rencheux

PS1. Het aanmeldingsformulier kan je downloaden van http://www.christengemeenschap.nl/kampen

PS2. Stuur je aanmeldingsformulier zo snel mogelijk naar

De Christengemeenschap Kinder- en Jeugdkampen

Secretariaat, Postbus 269, 3700 AG Zeist

[/b]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

W
Wouter 22/05/2006 22:17
Hooi mensen, hier speciaal om anderen over te halen een rencheux comercial, bekijk hem snel op de onderstaande website

http://www.hetklokhuis.nl/sketchstudio/index.cfm?id=48B3463969544F82C4490BB6C1EBBABC&ecard=true

R
Rimkje 22/05/2006 22:34
Hee!!

Heb nog nooit zo’n fantastisch commercial gezien!! Als ik me nog niet ingeschreven had zou ik het wel weten, zo niet: kijk het dan gewoon nog een keer! Het mag duidelijk zijn, we moeten gewoon allemaal naar Wouter luisteren! Tot de 15e!

Saludos Rimkje

C
Charlotte 29/06/2007 19:03
Heey!

Wat een leuk reclame spotje!

Ik ga dit jaar ook naar Rencheux! Ik heb er zin in !

Ik ben de laatste 3 jaar naar Rogery geweest, maar daar ben ik nu te oud voor, dus ik dacht: Rencheux!!

Nou ik denk dat ik jullie allemaal op kamp wel tegen zal komen!

Tot 15 juli dan maar!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |