FORUM Rencheux
Rencheux
W
wmodderkolk 25/01/2006 19:06

Babbelbox

welkom op het forum

praat maar raak! doe wat je wilt en voel je vrij

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7]

K
Kamila 15/02/2006 21:02
Shit, Kamila is vergeten zich in te schrijven.. haha, misschien ga ik het nog eens proberen, maar of het gaat lukken dan.. hehe, wie weet.. maar echt sùùù`per tof dat Myrine en Jolien in de staf zitten hee! wietwiew!

xx

J
judith 24/02/2006 10:48
en ist nog allemaal goed gekomen kamila? ik heb lekker vakantie in tegenstelling tot al die midden en noord nederlanders die hun vakantie er alweer bijna op hebben zitten. ik vetrek over enkele uren naar spanje. dus hele fijne vakantie aan iedereen die nu vakantie heeft toegewenst.

liefs uit brabant (breda)

W
Wouter in Schotland 02/03/2006 17:56
heej lieve vrienden,

op dit moment zit ik lekker in schotland... en heb de computer kunnen kapen zodat ik jullie een berichtje kan sturen... lief van mij he ... ben ik ook.

maar hoe is het met jullie allen...

Hebben sommige van jullie nog leuke dingen in de vakantie gedaan?

ik vin eigenlijk dat er weer es iets van een reunie ofwa moe kome... vinde jullie niej...

ik heb zojuist gefietst door een van de mooiste plekken van de wereld (geen grapje!) en het was heerlijk... hier in schotland is het net zomer... tis best wel heet (voor schotse begrippen) ik zag zelfs al mensen met een korte broek :S beetje overdreven maar ik heb wel zojuist met zonder jas gefietst goed he?

Nou ik wens jullie alvast een heerlijk weekend... en jullie kunnen me altijd mailen als je ergens mee zit hoor!!

je weet me adres!

De groeten van uit het zon overgoten schotland,

kus kus Wouter

J
judith 04/03/2006 08:56
hoi hoi, ben gisteraaf terug gekomen van spanje, echt een dikke klimaatshock. Van 22 graden aan het strand tot -3 in nederland. nouja hoe is het met jullie al die lieve rencheuxers die nog op de site kijken?

K
Kamila 04/03/2006 11:27
I looooove vakantie! (ookal moet ik knoerthard werken door mijn eigen stomme rotplanning )

de komende twee weekjes dan ook nog stage, dus een hele tijd geen school: heerlijk!

en ik heb nog een 'nieuwtje', namelijk: Kamila gaat ook naar Rencheux! whihoe, toch wel ja, mogen jullie zelf bepalen of jullie daar blij mee zijn of niet

Het Brillenforum is trouwens op mysterieze wijze verdwenen.. Heb je al een bril wout? ben benieuwd.. en ik ben nog steeds erg benieuwd wat voor plaatje je nou had geplaatst Joliiiien..! haha

Ik ga nu lekker volleyballen.. een dikke kus voor iedereen!

B
berend 08/03/2006 17:55
ik moet poepen

W
Wouter 08/03/2006 18:18
Wat heerlijk voor je dat je moet poepen... vertel je nog wel ff hoe het was?[/quote]

J
judith 08/03/2006 18:53
hee wouter wat doe jij toch allemaal achter de computer in het mooie schotland?

B
berend 09/03/2006 18:36
ja inderdaad!
het poepen was fijn, het was gelukkig niet zo slap, en ik was alleen thuis en ik had de deur open staan. moet je ook eens proberen, dat voelt zo anders. het is eigenlijk ook te gek voor woorden dat je zoiets in een klein kamertje moet doen (er is een speciaal kamertje aangelegd in je huis waar je 10 min per dag even iets zit te doen, zet dan gewoon de pot in de kamer!!)
maar hier kan ik nog uren over doorlullen, maar ik denk dat ik er nu maar mee uitschijt. haha

K
Kamila 10/03/2006 19:44
Heerlijk jongens dat we alles zo open met elkaar kunnen bespreken, dat vind ik echt fijn, nu heb ik echt het gevoel dat ik altijd ergens met mijn kleine en grote problemen terecht kan.. ik wordt er helemaal warm van.. oh jongens, fan-tas-tisch, ik wordt er dolblij van smaaaaak

W
Wouter 15/03/2006 09:40
heej mensjens,

wat wordt er toch weinig geplaatst en veel gekeken naar dit forum dus ik vraag iedereen die hier ons geweldige forum komt bekijken om ook een reactie te plaatse... dat maakt de wereld voor ons allemaal een stukje aangenamer..

wouter

J
judith 15/03/2006 13:37
nadeel: je krijgt onnozele berichten

W
Wouter 15/03/2006 15:44
voordeel: rencheuxers zijn onozel dus je voelt je weer helemaal thuis

B
berend 15/03/2006 17:57
nog een voordeel: is er ook ergens een plaats waar niemand zich druk hoeft te maken dat het niet leuk wordt gevonden wat hij zegt. een baken van rust in deze woelige tijden van onzekerheid

W
Wouter 15/03/2006 23:06
Precies berend, aan jou hebben we wat. Aan judith hebben we helemaal niks.
ze weet zelfs niet of we bij haar kunnen logeren... ik denk dat als het bij judith niet mag dat we dan gewoon bij wieke gaan slape...toch berend?
de groeten uit het altijd antroposofische driebergen,

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234567
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |