FORUM Rencheux
Rencheux
W
wmodderkolk 25/01/2006 19:06

Babbelbox

welkom op het forum

praat maar raak! doe wat je wilt en voel je vrij

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7]

B
berend 16/03/2006 12:03
zeker weten wouter. bij wieke is het sowieso veel leuker. zij heeft ook nog een LEUKE zus.

ja judith, het is graag of niet hoor. wij zijn niet zo maar het soort gezelschap dat je lichtzinnig aan het lijntje kan houden of, erger nog, versmaden. wij hebben ook onze trots!

dus, we horen gauw van je, of we horen niet van je!

J
judith 16/03/2006 16:09
jeetje zeg. graag gedaan hoor. maar nee dan niet. uit jul

lie uitingen blijkt dat jullie toch liever niet komen.

W
Wouter 16/03/2006 16:48
dat hoor je ons niet zeggen lieve judith, maar als jij dat wilt geloven moet je dat maar weten...
we hebben je lief hoor, alleen wieke heeft nou eenmaal een mooie zus... ac(h)née jij hebt ook een mooie zus hoor!!
ik hoop dat we bij je kunnen komen hoor...laat je dat nog weten pleees...
kusje van de beste kampvriend van je minaar

K
Kamila 17/03/2006 09:44
Aiaiai Judith.. twee boze mannen op je dak, hoe ga je dit oplossen>? The story continues.. Kijk morgen weer naar Rencheux online..

Ik moet nu eigenlijk heeel hard naar mijn stage crossen (jaja, het laatste dagje alweer), maar daar heeft kamila stiekem een beetje geen zin in.. hms, tsjah.. toch maar wel doen

liefsxx!

J
judith 17/03/2006 11:40
tja, ze moeten niet zo boosaardig zijn tegen mijn ouders als ze komen. jaahaa jullie mogen! en het stafbijeenkomst weekend is dat weekend ook in breda (tenminste als mijn bronnen kloppen?)

B
berend 17/03/2006 16:24
acne, wij zijn helemaal niet boosaardig, we plagen je maar wat.
sterker nog, we zeiken wat.
maar dat snapt toch niemand, als je begrijpt wat ik bedoel.
maar we moeten nog even een cliffhanger maken voor morgen!
okee, dus nu zegt andreas tegen mij: berend, ik ben je vader..
en dan het aftitelingsmuziekje
goede kampen, slechte kampen, voortgezet op internet, goede kampen, slechte kampen, kamp rencheux is dolle pret

W
Wouter 18/03/2006 16:49
haaj lieverds,
hoe is het allemaal met jullie op deze vrolijke zaterdag...weeten jullie dat je morgen met het boekenweek geschenk gratis kan treinen...misschien kunnen we met de rencheuxers ergens een mini-mini-mini reunie houde
maar ik denk dat als iedereen dit heeft gelezen dat het dan allang maandag ofzo is maar het gaat om het idee natuurlijk
groeten wout

B
berend 20/03/2006 10:56
het is inderdaad maandag, op school, stout he!
maar was leuk geweest

W
Wouter 20/03/2006 17:20
eeey berend, eikel,
wat hoor ik nu van snorro (judith r.) dat je misschien aankomend weekend niet mag. oals dat waar is krijg je echt hele harde klappen van mij!!!dus ik zou het maar niet wagen!!!
de groeten en je zorgt maar dat je er bent.
groeten wouter

K
Kamila 20/03/2006 20:12
shit wout, dat was echt een genitaal plan! alleen idd net ìetsje te laat.. damn, want ik heb echt dik zin om iedreen gauw weer eens te zien! doen we dat gauw eens?!

liefs

B
berend 21/03/2006 15:03
wouterwouter. je laat je weer veel te veel meeslepen. je moet judith niet geloven!
kijk, ik mocht sowieso komend weekend, maar het was nog alleen ff de vraag of ik vrijdag al kon komen.
en dat mag ook
dus maak je niet dik
jUh sGaTtJuhhHh

J
judderd 21/03/2006 20:49
jeeeh! wat vin dik dit erg, het was wél de vraag of je sowieso het weekend mocht komen! liegenaar. maar goed ik heb er zin in! en kamila ben jij dit weekend in breda? zoiets ving mijn oor op. tis lente jongens je kunt het echt voelen

K
Kamila 22/03/2006 21:12
Nou, weetje judith, het was wel mijn plan ja om zondag even in breda langs te wippen.. maar nu heb ik een probleempje waardoor het misschien allemaal niet doorgaat: ik ben ziek :S ik ga zometeen dan ook lekker naar mijn bedje--> schlaaaap..

maar ik blijf hopen.. hopen jullie met me mee?

J
judith 23/03/2006 19:45
jeetje... wouter ook al ziek. maar kamila je wordt wel weer beter hoor. in ieder geval voor zondag!

B
berend 23/03/2006 20:31
volgens mij is echt de halve wereld ziek! iedereen van harte beterschap!!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234567
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |