FORUM Rencheux
Rencheux
W
wmodderkolk 25/01/2006 19:06

Babbelbox

welkom op het forum

praat maar raak! doe wat je wilt en voel je vrij

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7]

F
frieda 22/06/2006 11:36
dag allemaal!

ik heb nu twee uur tussen uur en zit een beetje te surfen in onze mediatheek. en nu ben ik gestrand op een site van rogerey. ik ging via google naar christengemeenschapkampen. en wat blijkt? de eigen site van rogery staat vermeld. de eigen site van zweden wandelkamp staat vermeld. de eigen site van berka staat vermeld. maar niets ove rrencheux. nou vind je het dan heel gek dat wij niet veel aanmeldingen hebben? want op die site staat foto's en informatie en bovendien kun je je via die site heel makeljik aanmelden en staat er informatie over prijzen enzo. waarom doen wij dat niet ook?

dan hebben we misschien meer aanmeldingen tegen de tijd dat het begint..

en natuurlijk moet iedereen nog thuis zelf aanmeldingen zoeken.vooral jongens

want die zijn er minder..

als iedereen een beetje helpt hebben we vast wel wat meer aanmeldingen dan we nu hebben.. toch??

F
frieda 22/06/2006 11:37
trouwens..je kan vragen over de site stellen..

zal ik vragen of deze site er ook op mag?

of dat we een andere site maken..

dat er in ieder geval IETS staat over ons kamp en met info voor aanmelden en foto's zodat ze kunnen zien hoe leuk het wel niet is..

F
frieda 22/06/2006 11:37
trouwens..je kan vragen over de site stellen..

zal ik vragen of deze site er ook op mag?

of dat we een andere site maken..

dat er in ieder geval IETS staat over ons kamp en met info voor aanmelden en foto's zodat ze kunnen zien hoe leuk het wel niet is..

F
frieda 22/06/2006 11:44
kijk bijvoorbeeld even voor de grap op: www.berka.nl

M
Myrine 30/07/2006 23:27
joo kamp was weer veel te zalig!! ik mis het echt verschrikkelijk nu! ik wil jullie allemaal snel weerzien!

dikke kus myrine

K
kq;ilq 01/08/2006 12:58
Jqq kq;p zqs wqlig// hqhq, ik wit in pqrijs in internetcqfee en snqp het toetsenbord niet helemqql en heb ook geen zin o; het nu precies uit te woeken dus jullie ;ogen lekkah puwwelen/! hehe

tot gquz qlle;qql lieverds, ;is jullie//

zoooooooooooen

S
sebastiaan belg!!! 06/08/2006 20:39
hey willem-lex alles fijn???vette site echt enkel jameer dat er zo weinig foto's van dit jaar op staan!!!

koninklijke groeten kroonprins philip

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234567
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |